TWÓJ POMYSŁ
ZAMÓWIENIA SPECJALNE
FAQ
SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
KONTAKT
TWOJE ZAMÓWIENIE
Jak złożyć zamówienie specjalne?
Zamówienie specjalnie można złożyć za pomocą formularza kontaktowego lub bezpośrednio na nasz adres email: kontakt@jollywood.pl.
Po kontakcie z nami i ustaleniu wszystkich szczegółów, możesz kontynuować proces zamówienia mailowo lub skorzystać z opcji PROJEKT INDYWIDUALNY, dodając wartość zamówienia do koszyka.
Gdzie znajdę informację o dostępnych materiałach grawerskich?
Informację na temat materiałów znajdują się w zakładce “Strefa biznesu”: Nasze materiały (kliknij, a nastąpi automatyczne przekierowanie) oraz na naszej wizytówce raidolaser.pl lub raidolaser.de
Jakie informacje są potrzebne do wykonania projektu?
Przygotuj wszystkie istotne informacje, które mają znaleźć się na projekcie np. jeśli jest to projekt zawieszek ślubnych, a kluczowym elementem są imiona młodej pary, koniecznie uwzględnij to w opisie. Zastanów się nad wielkością produktu, materiałem oraz ilością sztuk, jaką mielibyśmy wykonać. Możesz posiłkować się poniższym wzorem:
(przykład)
PROJEKT: Zawieszki ślubne – jako upominki dla gości
WIELKOŚĆ: ok. 5 – 6cm
MATERIAŁ: Drewno
ILOŚĆ: 120 sztuk
OPIS: Zlecę wykonanie zawieszek w kształcie tortu z otworem na przewiązanie wstążki. Proszę o zawarcie imion oraz daty i miejsca ślubu.
INFORMACJE: Agnieszka i Damian, 27.01.2019r. Kraków
DATA WYKONANIA: Zawieszki potrzebuję najpóźniej do końca grudnia.
UWAGA! Wybraną formę wysyłki oraz dane adresowe należy dostarczyć po akceptacji projektu, który zostanie przekazany do realizacji (tj. Imię i nazwisko, ulica, nr budynku/nr lokalu, kod pocztowy, miasto, telefon) mailowo lub składając zamówienie poprzez PROJEKT INDYWIDUALNY.
Kiedy otrzymam odpowiedź na przesłane zlecenie?
Na wiadomość odpowiemy w terminie do 2 dni roboczych. Jeśli został podany szczegółowy opis zamówienia, w odpowiedzi zwrotnej prześlemy również wycenę.
UWAGA! Jeżeli nie będziemy w stanie wykonać projektu zostanie on odrzucony lub zaproponujemy coś innego. W przypadku braku istotnych informacji prześlemy dodatkowe zapytania.
Jaka jest minimalna kwota zamówienia specjalnego?
Nie ma minimalnej kwoty.
Projekty do 150zł to: PRODUKT + OPŁATA ZA PROJEKT 10ZŁ = CENA
Projekty powyżej 150zł: PRODUKT + PROJEKT GRATIS = CENA
Czy przed wykonaniem otrzymam do wglądu projekt?
Tak. Cena obejmuje wykonanie 2 – 3 projektów do wyboru, z możliwością wprowadzenia drobnych zmian. Jeśli projekt będzie wymagał dużego nakładu pracy, zróżnicowania materiałów, pracy wieloetapowej – wówczas bazujemy na jednym projekcie, który jest modyfikowany do uzyskania oczekiwanego efektu.
W przypadku kiedy projekty Ci się nie spodobają i zrezygnujesz z produktu przed jego produkcją, na Twoje konto zwracamy pieniążki, zostawiając jedynie 10zł (niezależnie od wartości zamówienia), które jest opłatą za wykonanie projektów poglądowych.
Kiedy mogę zgłosić poprawki?
Poprawki, czyli drobne zmiany, można zgłosić w momencie kiedy z otrzymanych projektów wybrany zostanie jeden.
Lista możliwych zmian:
– zmniejszenie/powiększenie projektu
– zmiana czcionki
– dodanie elementu/przeniesienie/ujęcie
Jaki jest czas realizacji zamówienia indywidualnego?
Czas realizacji zamówienia jest inny dla każdego projektu. Każde zlecenie musi przejść przez poniższe etapy:
1. Otrzymanie wiadomości – czas odpowiedzi do 2 dni roboczych.
2. Potwierdzenie realizacji i powstanie projektu/ów – do 7 dni roboczych.
3. Wybór projektu, naniesienie poprawek i realizacja – minimum 10 dni roboczych. (Zależne od ilości sztuk, wielkości, skomplikowania projektu)
4. Pakowanie i wysyłka wybraną opcją dostawy.
Kiedy i w jaki sposób opłacić zamówienie?
Zamówienie do kwoty 250zł – należy opłacić z góry przelewem tradycyjnym na konto firmowe lub za pobraniem, przy odbiorze paczki. Albo skorzystać z opcji PROJEKT INDYWIDUALNY <—klik!
Zamówienie powyżej 250zł – po akceptacji projektu, a zarazem przed jego realizacją należy uiszczyć opłatę obejmującą 20% całkowitej wartości zamówienia oraz sumę należną za wybraną opcję wysyłki, dokonując płatności przelewem tradycyjnym, bezpośrednio na konto bankowe sklepu.
Pozostałą kwotę zamówienia należy uregulować w określonym terminie lub korzystając z opcji “pobrania” opłaty przy otrzymaniu paczki dostarczonej przez dostawcę.
Można skorzystać z opcji dodania do koszyka swojego pomysłu, jako PROJEKT INDYWUDIALNY, płacąc z góry lub za pobraniem.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, wystawiamy faktury VAT.
W jakich przypadkach mogę zgłosić reklamację?
Reklamację można zgłosić wtedy gdy:
– produkt jest nadłamany/wyszczerbiony/wyraźnie porysowany
(Wymiana uszkodzonych produktów na nowe)
– zamówienie jest niepełne
(Dosłanie brakujących elementów na koszt firmy)
– otrzymane zamówienie zostało błędnie nadane i w środku znajdowała się inna zawartość
(Zwrot i wymiana zamówienia na koszt firmy)
REKLAMACJA NIE OBEJMUJE KWESTII WIZUALNEJ PROJEKTU.
Akceptacja projektu = akceptacja finalnej wersji projektu.
Informacje dotyczące materiałów
Materiały grawerskie mogą mieć zróżnicowaną powierzchnię. Ten sam projekt, wykonany na jednym i tym samym materiale, może różnić się np.:
W przypadku drewna: słojami, naturalnymi przebarwieniami, różnicą w odcieniu, odymieniu czy też głębi kolorytu w miejscu grawerowania.
W przypadku laminatu: odcieniem materiału w słońcu/cieniu, przy sztucznym oświetleniu.
Oprócz przykładowych, niewielkie różnice występują również na innych oferowanych przez nas materiałach. Naturalne różnice w strukturze nie podlegają reklamacji.